piątek, 19 kwietnia 2013

Stos #4 Moja Biblioteczka

Hej!
Jak już pisałam w tym miesiącu stosiku nie będzie. Póki co, jestem w miarę wytrwała w moim postanowieniu, które dotyczy nie nabywania kolejnych książek (taa jasneee książkoholik bez nowych książek...) W miarę, bo kilka nowych pozycji zaszczyciło moją półkę, ale daję słowo tylko jedną kupiłam, reszta to recenzenckie i darowizny z serii "Ola u Ciebie lepiej wyglądają". Dobrze że targi książki już blisko, ledwo wytrzymuję tyle woluminów do kupienia ahh... Dobra nie oszukujmy się jestem jak narkoman na głodzie, nic nie robię tylko odliczam dni do eventu. Powiem Wam jeszcze że z jednej strony takie nie kupowanie książek jest dobre (tfu! nie wierzę że to napisałaś) można zaoszczędzić naprawdę dużo pieniędzy :) . Pokażę Wam moją biblioteczkę z dwóch przyczyn :

1. W ramach rekompensaty
2. Przeprowadzam się

Na razie będę mieszkała przejściowo u Babci więc książki będą raczej w kartonach <chlip> ale już po wprowadzeniu się do nowego domu będzie taka biblioteczka o jakiej nikt nawet nie śnił!!!

Tak, tak wiem że jest nieład na tych półkach ale od zawsze cierpię na brak przestrzeni, chęci i czasu :P
Trochę pozycji brakuję (a nawet sporo) na zdjęciach, bo jak każdy mam znajomych krasnoludków co to zapominają oddać moje osobiste skarby!



Myślę że moja kolekcja nie jest jakaś wybitna, jednak jestem bardzo z niej dumna, także nie przedłużając nacieszcie oczy :D


























Teraz trochę z innej beczki. Byłam wczoraj w zoo i takie zdjęcie udało mi się zrobić. Co myślicie?

18 komentarzy:

  1. Hej :)
    Cieszę się, że przystąpiłaś do mojego wyzwania "Czytam Fantastykę" :)
    Życzę powodzenia oraz wielu interesujących książek z tego szeroko pojętego gatunku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu ostrzegam na początku, że ten komentarz dosłownie będzie ociekał zazdrością...
    Po pierwsze, przeprowadzasz się... Jejku ile ja bym dał za przeprowadzkę, a szczególnie do domku jednorodzinnego... zresztą, a co mi tam, do willi z basenem, kortem tenisowym i polem golfowym ;D.
    Po drugie, masz tyyyle zajebistych książek, że ja normalnie rzygam od samej zazdrości ;p.
    Po trzecie, masz tyyyle zajebistych półek na książki ;). Ja mam tylko biblioteczkę, na której już brak miejsca :P.

    "Ola, u Ciebie lepiej wyglądają" hahaha, świetne :D.

    Ale jakie targi masz na myśli?! Dlaczego ja, cesarz internetu, o niczym nie wiem ;P?!

    Miłego dnia!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawskie targi książki oczywiście ;) Masz rację ja sobie samej też zazdroszczę. Jedyne co mnie wkurza w tych książkach
      1. Jest ich za mało
      2. Długa półka jest niepoukładana i słabo wygląda ale z racji tego że się przeprowadzam to nic nie układam :p

      Super że Ci się podoba ;*

      Usuń
  3. No to nie tylko ja się przeprowadzam :D
    Piękne zbiory! Ja mam swoich też dużo ale nigdy nie są poukładane, bo zwyczajnie się nie mieszczą :D
    Na targach pojawię się i ja, może się spotkamy
    Pozdrawiam Michalo
    P.S. Nawałnica mieczy dzisiaj do mnie dotarła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super może nam się uda ;D ahh ta "Nawałnica..." przecztałam ok. 100 stron ale musiałam odłożyć bo inne pozycje czekają, a nie powiem kusi, kusi.
      Przeprowadzka dobra rzecz ;)
      Miłego ;)

      Usuń
  4. Piękny widok, tak ładnie poukładane, kompletne serie! *_* Też nie kupuję książek, już od długiego czasu w sumie i powiem Ci, że im więcej czasu to trwa tym jest łatwiej się powstrzymywać. Teraz już nawet nie mam ochoty pochopnie wydawać kasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam ładnie, bardzo bym chciała żeby tak było :p kiedyś będzie po mojemu poukładane :) Mówisz? Ja jak na razie ledwo zipie bez nowych książek :p

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Właśnie, zgadzam się, że serie ze wszystkimi częściami wyglądają super. :) Mam chyba podobną ilość książek a najbardziej jestem dumny z Harryego Pottera bo zbierałem go od różnych ludzi przez całą zimę c: Muszę pouzupełniać resztę serii (np. Jutro). U mnie nowa notka - informacyjna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry'ego Pottera też zbierałam nawet parę lat i to jeszcze nie po kolei :P Też mam parę serii do uzupełnienia np. brakuje mi 1-4 części "Felixa, Neta i Niki" ostatnich części dwóch trylogii Trudi Canavan czy Zwiadowców.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Hej Ola ;)!
    Niezmiernie miło jest mi orzec, iż serdecznie zapraszam Cię do zabawy blogowej o intrygującym tytule "55", w którą niedawno miałem szansę się bawić.

    Więcej informacji po tym linkiem...
    http://mejus250.blogspot.com/2013/04/55.html

    Pozdrawiam!
    Melon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niedługo pojawią się odpowiedzi :)

      Usuń
  7. Jakbym patrzyła na półki moich dzieci. Ale u nas w domu książki wędrują. Syn (prawie 19) orzekł jakiś czas temu, że Ania (14) może sobie wziąć całego "Harry'ego" i "Felixa, Neta i Nikę" - tę serię córka zbiera nadal. Ostatnio nabyła zbiór opowiadań (...oraz nadprogramowe historie).
    Pozdrawiam
    Supernauczyciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj za mną chodzi ten zbiór opowiadań :) może niedługo? Mam nadzieję. U mnie niestety w domu tylko ja czytam nałogowo. Mama z Tatą czasem pożyczą coś ode mnie o tematyce wojennej, a Brat już nie mieszka z nami ale ostatnio pożyczył mi ( jeszcze nie wie o tym że na zawsze :p) "Niełatwy dzień". To tylko ja wydaje krocie na papier :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetne zbiory :D Strasznie podobają mi się te wiszące półki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. witam! Nominację Cię do Liebster Award :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁOOO - Mega PLUS + za gust.
    To są tytuły które wszyscy powinni znać ! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)