czwartek, 22 sierpnia 2013

9 komentarzy:

  1. Powinnaś poprosić kogoś o pomoc w trzymaniu kamerki, bo jedną ręką się chyba do dupy odpakowuje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo akurat nie było, a tak poza tym muszę zainwestować w małą kamerkę i statyw, już nawet liczyłam że wyjdzie mnie to ok 200 zł, sprzedam trochę książek i się nazbiera :) Będzie zdecydowanie lepszy komfort i mój i Wasz, bo nie ukrywajmy jakość filmów pozostawia wiele do życzenia :p

      Usuń
  2. Ha! Tu przynajmniej mówisz, że się cieszysz :D
    "I wanna Highway to hell" :3 Kocham to w wykonaniu Huntera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tamtej paczce też się cieszyłam ale skrycie :p Naprawdę fajny ten plakat, a co do piosenki to się niestety nie wypowiem, bo nie znam, znam tylko wersję AC/DC :)

      Usuń
  3. Na Woodstocku to zagrali :D. I myślałam, że nie będzie mi się podobać, ale jednak :P.
    Liczę, że przy kolejnym PDE będziesz cieszyć się bardziej otwarcie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za dobrze Ci? Tyle paczek jednego dnia ;P
    Zazdroszczę całego Cyklu Demonicznego - mnie, po Twojej recenzji, on bardzo zachęcił. Koniecznie muszę go przeczytać. A przygoda z Jadowską jeszcze przede mną, ale mimo to zazdroszczę plakatu z autografem ^-^

    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie czytałam nic Jadowskiej :p ale plakat piękny :) Cykl Demoniczny, ach rozpływałam się nad pierwszą księgą Malowanego człowieka, kończę drugą ale szału nie ma strasznie mnie irytują skoki czasowe z życia bohaterów :/ Mam nadzieję że pustynna włócznia będzie lepsza :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)