poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wstępniak ;)

Witajcie na moim blogu "epickie książki" :) Będę zamieszczać tutaj recenzje książek, wartych, według mnie, uwagi, głównie o tematyce fantasy, historycznej, biografie oraz książki młodzieżowe (głównie fantasy). Znajdą się tutaj również moje autorskie opowiadania historyczne z okresu II wjdojny światowej. Na razie nie porywam się na twórczość w innych gatunkach, ale kto wie :) . Postaram się, aby mój blog rozwijał się na bieżąco. Długo się zastanawiałam nad założeniem tego bloga i wreszcie powstał. Zdaje sobie sprawę, że to trudne zadanie, lecz decydując się już na to, będę go sumiennie prowadziła. Mam nadzieję, że ciągle Was będzie tu przybywało i polecało mnie innym. Do następnego :) ENJOY;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)