niedziela, 3 lutego 2013

Stos #1

Cześć!
Chciałabym Wam zaprezentować mój pierwszy na tym blogu stos. Są to książki które w ostatnim czasie kupiłam lub dostałam. Bez zbędnego pisania zaczynajmy :)
Od góry:
''Deyna'' Stefan Szczepanek( dostałam od kolegi)
''Księga bez tytułu'' Anonim ( dostałam od koleżanki)
''Dragon Age : Utracony Tron'' David Gaider
''Tunele'' Gordon & Williams ( z wymiany na lubimyczytać)
''Cherub #4: Świadek'' Robert Muchamore
''Ukochany nieśmiertelny'' Cate Tiernan
''Dziewiąty Mag: Zdrada'' A.R Reystone ( z autografem :) od książki na czacie)
''Dziewiąty Mag'' A.R Reystone ( od książki na czacie)
''Merlin ksiega I'' T.A Barron
Mam nadzieje że podobają Wam się moje najnowsze nabytki bo mi bardzo :D
Dzisiaj albo jutro wrzucam recenzje ''Merlina'' :)
Trzymajcie się ^^

3 komentarze:

  1. Muszę sobie w końcu upolować Księgę bez tytułu irytuje mnie ,że mam drugi tom. Merlin wydaje się ciekawy jak i reszta stosu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. , Is Muscle Maximizer a sham or does it sincerely work.

    The 62 page Somanabolic Weight Training program that details the specific
    workouts you need to do depending on your somatotype (body type) in
    order to pack on lean muscle mass. Who is this Somanabolic
    Muscle Maximizer Training Software Designed For.

    Have a look at my weblog :: Muscle Maximizer Reviews

    OdpowiedzUsuń
  3. Here are some ideas i experinced myself and in addition read at other blogs.
    - Use names (Apple, Google, George Bush, Paris Hilton, and so on).

    Pair them with satin gloves to get an extremely 80s glam look.


    Also visit my site: daft punk 2013 random access memory rar

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)