sobota, 2 marca 2013

Stos #2

Hej !
Udało mi się zebrać trochę tytułów za bardzo niskie ceny :)


Od góry:
"Wilcza krew smoczy ogień" Romuald Pawlak - jeszcze nie wiem czy zostanie u mnie na stałe, Mama przyniosła z pracy bo nikt się do niej nie przyznawał :)

"Tfu pluje chlu czyli opowieści z Pobrzeża" Marcin Wroński-  kupiona w MarcPolu za 4,99 :)

"Dziedzic wojowników" Cinda W. Chima - kiedyś kupiłam przyjacielowi na urodziny i powróciła do mnie ( z resztą jak wieksza część Jego książek) bo mówi że u mnie lepiej wyglądają ;)

"Poza cieniem" Brent Weeks - kupiona za 8 zł w antykwariacie

"Na krawędzi cienia" Brent Weeks - j.w

"Orki powrót orków" Michael Peinkofer - równierz Mama przyniosła :)

"Księga wojny" różni autorzy - j.w

"Automaniaczka" Martyna Wojciechowska - kupiona za 14,99 w MarcPolu

"Michael Jackson i love you Poland" - MarcPol 2,99 :)

Myślę że udane zakupy :)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)