niedziela, 19 maja 2013

IV Warszawskie Targi Książki [FOTORELACJA]

Przygotowałam dla Was fotorelację z Targów Książki w Warszawie. Relacja robiona w większości w sobotę, ale jest też kilka zdjęć z niedzieli. Z piątku mam videorelację tylko problem tkwi w tym że nie zdążyłam jeszcze obrobić materiału. Wrażenia bardzo pozytywne, przemili ludzie, a przede wszystkim dużo więcej miejsca. Fakt targi przeniesione z Pałacu Kultury na Stadion Narodowy straciły trochę na klimacie ale zyskały przestrzeń i nowe wrażenia. Uważam że to bardzo dobre posunięcie. Na zdjęciach są też moje zdobycze z targów więc trochę Wam zdradziłam co znajdzie się na stosie ale nie martwcie się to nie wszystko, pokazałam tylko pierwszy dzień, a dużo więcej było w następnych :) Więcej w videorelacji a teraz serdecznie zapraszam do oglądania :)






 Tak wyglądał mój pierwszy dzień targowy obfitujący w zdobycze :)

 W między czasie obok stadionu była wystawa klasyków.

 Czyż nie są piękne?

 Stadion w pełnej krasie.


 Jak zapraszamy to idę :)

 W sobotę wielkie kolejki


 Bazar taniej książki przed wejściem.

 Tanio, prawda?
 Wszędzie wyprzedaż.


 Stoisko lubimyczytac.pl

 Można było pobawić się też robotami.
 Rafał Kosik na kanapie literackiej odpowiadał na pytania czytelników.


Stoisko z figurkami z kultowych bajek jak "Przygody Baltazara Gąbki" czy "Bolek i Lolek"
 Stoisko komiksowe.

 Stadion od środka.









A to kolejka do Rafała Kosika.
 Tak, mam kilka książek do podpisania :P



 Ja z Rafałem Kosikiem.

 Małe problemy techniczne - tusz się w piórze skończył.

 Szczęśliwa po podpisaniu książek :D
 A tu Marcin Mortka.

To niezręczne pytanie zadane przez pana Marcina gdy kupiłam książkę "Zagubieni"
- Ile masz lat?
-pff 18 :/
No fakt jest skierowana do dużo młodszych czytelników.
Przynajmniej trochę się pośmialiśmy :)

 Autograf Pana Rafała Kosika
 I tu też :D
 Autograf Marcina Mortki :D

 Ja z Andrzejem Ziemiańskim. Przemiły człowiek.

Nie mogę w to uwierzyć, wreszcie poznałam Martynę Wojciechowską ! chwilę porozmawiałyśmy, pani Martyna uścisnęła mi dłoń i życzyła powodzenia. Cudowna, miła i ciepła kobieta Niezwykle cieszę się z naszego spotkania.

 To wymiana książek organizowana przez portal lubimyczytac.pl
 Bardzo udana.


 Co rusz wchodzili kolejni chętni na wymianę.



Autograf i przepiękna dedykacja od Pani Martyny. Jeszcze raz wspomnę, że jest niesamowitą kobietą. Jest dla mnie autorytetem, robi wszystko to co chce i lubi, mam nadzieje, że w przyszłości osiągnę tak wiele jak ona
 Autograf Andrzeja Ziemiańskiego.

 Jacek Piekara podpisywał najnowszą książkę "Szubienicznik" mi już niestety nie starczyło na nią pieniędzy :/
Tu ja jako zombie :)


Te i więcej zdjęć znalazło się na facebook'u , na którego serdecznie zapraszam
TUTAJ :)
Jeżeli Wam się podoba i chcecie zostać dłużej koniecznie pamiętajcie również o obserwacji bloga .

20 komentarzy:

  1. Ty takim stosikiem rzuciłaś panu Kosikowi, ja zaś Pilipiukowi. Przegapiłam motoryzację ;/ No trudno, następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekając na podpis Kosika nie zdążyłam ani do Pilipiuka ani do Grzędowicza, nadrobię kiedy indziej :)

      Usuń
  2. Ja byłam z dwa lata temu u Kosika, w tym roku niestety zabrakło czasu xp
    Te targi to raj na ziemi :D chodziłam tylko od stoiska do stoiska i kupowałam książki ^_^ mam teraz co czytać przez całe lato, jak nie dłużej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja się tak obłowiłam że szkoda gadać, z jednej strony się cieszę, a z drugiej przeraża mnie mój nałóg :/

      Usuń
    2. Mnie też to przeraziło, ale potem spojrzałam na to co kupiłam i przestałam się tym martwić xD

      Usuń
  3. Zazdroszczę wizyty na targach warszawskich :) Ja osobiście oczekuję targów we Wrocławiu ale one raczej nie są zbyt duże, aczkolwiek może coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam na innych targach, nad czym bardzo ubolewam :( może Ty też zrobisz relację żebym mogła zobaczyć jak to wygląda? bardzo jestem ciekawa :D

      Usuń
  4. Hahaha, też miałbym tylko "kilka" książek do napisania autografów :D.
    A fotorelacja cudowna :)! I teraz nawet nie wiesz jak żałuję, że nie pojechałem ;(. No ale może za rok będzie... na pewno jeszcze lepiej :P.

    Miłego wieczoru!
    Melon

    PS: Życzę przyjemnych lektur :)! Widzę, że masz już swojego Vey'a :D. On jest po prostu świetny! Nie sądziłem, że mi się tak spodoba i mam nadzieję, że Tobie też przypasuje :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co najśmieszniejsze na videorelacji pokazuję tę książkę na stoisku Fabryki, że żadnymi sposobami nie mogę go zdobyć i muszę kupić, a chwilę potem co już nie zostało uwiecznione zdobyłam ją na stoisku lubimyczytać :D
      Targi polecam Ci bardzo, super atmosfera i z ręką na sercu - wchodzisz i od razu czuć zapach książek - wychodzisz zapach zostaje na skórze :P

      Usuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę, że mogłaś tam pojechać!! Przyjemnego czytania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! :D Naprawdę targi przepiękna rzecz, tyle książek naraz, te zdjęcia to i tak nic, polecam czekać na videorelację moim zdaniem dużo lepsza i dużo więcej pokazuje. :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajna relacja :D bardzo żałuję, że sama nie mogłam tam być :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targi bardzo polecam. Nie uciekaj na długo dzisiaj zapewne wrzucam videorelacje :)

      Usuń
  7. Mogę zapożyczyć kilka zdjęć do siebie? :) Załapałam się z rodzinką na kilka Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma problemu tylko podlinkuj do mnie jako autora zdjęć :)

      Usuń
  8. Imponujący stosik do podpisania podrzuciłaś Panu Kosikowi :) Widzę, że byliśmy robić zdjęcia w wielu tych samych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na te autografy bardzo długo i nie wierze że już są w moich książkach :)

      Usuń
  9. z przyjemnością obejrzeliśmy Twoją galerię zdjęć :) Warszawskie Targi były świetnym wydarzeniem, dziękujemy Wszystkim, którzy byli tam razem z nami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję ! Miło spędziłam czas na targach i już się nie mogę doczekać kolejnej edycji :D

      Usuń
    2. My także! :) Pozdrawiamy

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)