piątek, 10 maja 2013

High Five! Moje ulubione filmy

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...


Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Aby zrobić własny ranking zapraszam na blog RECENZJUM




     1. Definitywnie na miejscu pierwszym film "Niezłomny". Opowieść o rugbyście, młodym chłopaku, niezwykle utalentowany ale bardzo pogubionym. Po kilku ekscesach, z resztą bardzo poważnych, trafia do poprawczaka, gdzie zaczyna wszytko rozumieć, pomagają mu w tym opiekunowie z ośrodka i znienawidzeni wrogowie z drużyny Highland rugby. Film jest po części oparty na faktach . 
Ja jako sportowiec doceniam i rozumiem chłopaka. Film mogę oglądać bez przerwy, raz za razem i zawszę płaczę, nawet teraz pisząc to trochę się wzruszyłam. Polecam ! Naprawdę warto, daje do myślenia.





     2. "Ósmoklasiści nie płaczą" Akki, młoda dziewczynka zapalona piłkarka, wyciąga wszystko od życia ciężką pracą i pasją, jednak okazuję się że jest chora, jednak się nie poddaję i żyje jak gdyby nigdy nic. Akki zachowuję się dojrzalej niż nie jeden dorosły. Bardzo wzruszający i pełen emocji film, który niezwykle daje do myślenia. Niedawno go obejrzałam i uważam że każdy powinien go obejrzeć.






3. Seria "Harry Potter" tych filmów nie trzeba nikomu przedstawiać i na pewno nie muszę tłumaczyć dlaczego filmy znalazły się w moim rankingu i szczerze, nawet nie wiem jak bym mogła to wyjaśnić, są ulubione i już!  Oczywiście książki lepsze ale filmy i tak majstersztyk :) Nierzadko robię sobie maraton z młodym czarodziejem, szczególnie kiedy mam fazę pt : "Co za nudy w tej szkole, żeby chociaż coś konkretnego, a nie siedzenie bezczynnie na 5 zastępstwach i 2 WF'ach" i idę zagłębić się w korytarze Hogwartu.




4. "Dzieci Ireny Sendlerowej" uważam że jest to bardzo dobry film ukazujący postać jednej z najbardziej wybitnych jednostek tamtego okresu. Niezwykle odważna kobieta o wielkim sercu, wiele w niej było empatii i miłości. Można wiele nauczyć się Pani Ireny. Szkoda że już odeszła z tego świata, była i jest wzorem dla wielu ludzi z różnych pokoleń.








5. "Ratatuj" Opowieść o szczurku o imieniu Remy, który pragnął zostać kucharzem. Kiedyś tę baję oglądałam na okrągło w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bajka się skończyła, a ja replay i potrafiłam ją oglądać cały dzień. 2-3 razy, w jednym dniu, ten sam film, myślicie na pewno że byłam zwariowana i dziwna, ale cóż poradzę tak bardzo podobała mi się ta bajka :) i wiecie co dawno jej nie oglądałam i chyba muszę to nadrobić :p





I to by było na tyle z dzisiejszego rankingu. Jak Wam się podoba? Coś oglądaliście? piszcie wymienimy spostrzeżenia, a może Wy mi coś jeszcze polecicie?
Niedługo ukaże się recenzja "Kakrachanu" tajemniczej Oris Nari Lang i tak się złożyło że posiadam dwa egzemplarze, jacyś chętni do konkursu? Na pewno, tylko pozostaje mi wymyślić jakieś twórcze pytanie (Ola co ty gadasz Ty i twórcze?! No błagam) i voila, konkurs niedługo zostanie ogłoszony :)


                                                                                                                   

7 komentarzy:

  1. Moje top 5 wygląda tak:
    1.Siła spokoju (takie czasy że sie spokój przydaje,Tobie tez sie spodoba bo o sportowcu)
    2.Kod nieśmiertelności (kocur w ch*j ,mozna sobie wyobrazić jak żyło by sie nam gdyby główną waluta był hajs)
    3.Nietykalni ( dobry film komediowy ale większośc oglądała)
    4.Mechanik (r.2011)- (strasznie ryje banie ten film ,nic już nie bedzie takie jak dawniej :D)
    5.Predators :p

    Doce WWA haha !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doce, mordo na pewno obejrze wszystko z Twojego rankingu :)

      Usuń
  2. Ja z tych filmów to oglądałem tylko całą serię Pottera i Ratatuja :D. Po prostu kocham te filmy :P!

    A nieeee... zaraz, przecież jeszcze oglądałem "Dzieci Ireny Sendlerowej". To też w sumie była ciekawa produkcja ;).

    Spokojnej nocy!
    Melon

    PS: Ale żeby to pytanie nie było tylko i wyłącznie twórcze, ale i masakrycznie trudne :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Meloński :) wiesz że filmy obejrzeć warto :) co do konkursu ehh... na pewno będzie tylko pytanie kiedy :)

      Usuń
  3. Z przedstawionych przez ciebie filmów oglądałam tylko "Harrego Pottera" i też zaliczam tę serię do ulubionych :)
    Zapraszam do siebie - http://kinga42.blogspot.com/ :)) Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)