niedziela, 2 lutego 2014

Kolejne nabytki tegorocznej zimy. Stos #13

Kolejny miesiąc minął, na szczęście już co raz mniej zimy pozostało. W tym okresie udało mi się pozyskać kilka ciekawych książek drogą wymiany, kupna, do recenzji, choć tego najmniej. Wiem miałam nie kupować książek, ale jakoś tak niestety wyszło, że kupiłam i bardzo się tego (nie)wstydzę, tak więc od tego miesiąca nic już nie kupuję (mam taką nadzieję), bo pies, ale to już wiecie. Dobra koniec tej bezsensownej paplaniny, której i tak nikt nie czyta, pora nacieszyć wygłodniałe oczy, tam taraaram:



A. Pilipiuk Szewc z Lichtenrade - z wymiany
A.Croggon Dar - od wydawcy dla literatury,juventum
J.Allyn Opowieść o 47 roninach - pożyczona od Himi
Cztery najnowsze powieści z serii UW to efekt promocji w Empiku
R.McCammon Łabędzi Śpiew ks.I - zakup własny ks.II - efekt wymiany z Sol
N.Gailman Ocean na końcu drogi - j.w.
Ch.Harris Martwy jak zimny trup - kupiona za dychę
K. S. Robinson 2312 - kupiona u Fenrira
Komiks Thorgala z nowej kolekcji Hachette jeszcze nie wiem czy będę kupowała kolejne tomy, choć nie powiem prezentują się ładnie.


10 komentarzy:

  1. Ocean na końcu drogi z chęcią bym przeczytała, podobnie jak książki Croggon :) Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja, urwa mać, zamówiłem kolekcję Thorgala nowego, i wydawca ma mnie głęboko w rzyci? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zacne zdobycze :) przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dar czytałam, ale nie bardzo przypadł mi do gustu. No z resztą nie miałam przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego wszystkiego mam tylko "Thorgala" i powiem Ci radzę Ci się szybko z nim zapoznać :)
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że na poważnie bierzesz się za UW :) Ogółem wszystko super, tylko tego Pilipiuka bym wyrzucił ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdobycze. Miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Pilipiuka zachęcał mnie jeden z moich kolegów, więc chyba pora spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opowieść o 47 roninach, Ocean na końcu drogi, 2312 i Łabędzi śpiew - zabrałabym, oj zabrała :D Świetny stosik ;) Miłego czytania ;)
    "Nie ! W tym miesiącu nie kupię ani jednej książki! " - największe kłamstwo mola książkowego :3 xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)