sobota, 1 października 2016

Wydaję mi się, że będzie to come back + Targi Książki w Krakowie

Cześć!
Trochę mnie tu nie było - wiem. Dorosłość nie jest taka fajna jak mi się zdawało. Praca, studia, obowiązki pochłonęły mnie do reszty, stąd też to zaniedbanie tegoż zakątka kultury jakim są Epic Books. Przez ten okres, który mnie nie było tęskniłam bardziej lub mniej za pisaniem o książkach, niestety taka jest prawda. Co więcej, miałam kilkanaście kryzysów jeżeli chodzi o czytanie - były momenty kiedy nic mi się nie podobało. Nie ukrywam byłam trochę przerażona, że przestaję być książkoholikiem i to co wcześniej robiłam nie miało sensu. Na szczęście ochota do czytania i co więcej rozmawianie o książkach z powrotem zaczęło sprawiać mi przyjemność i wydaje mi się, że dorosłam do decyzji o powrocie do tego fajnego miejsca jakim jest ten blog. Także miło jest mi oznajmić, że wracam - mam nadzieję, że na długo. :)

Wielkimi krokami zbliżają się Targi Książki w Krakowie. W tamtym roku mnie zabrakło, ale teraz, na koniec października na pewno się pojawię. Bilety kupione, nocleg zaklepany, nic tyko czekać na koniec miesiąca, aby wybrać się na tą najlepszą imprezę książkową pod słońcem. Nie ukrywam, że mam nadzieję, że ktoś z mojej starej ekipy także się pojawi, chętnie się z Wami spotkam! :) Drodzy czytelnicy - do zobaczenia! Nie wiem jak Wy, ale ja już się nie mogę doczekać :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, pomaga mi się rozwijać i motywować do dalszego działania więc zostaw proszę ślad po sobie :)